کامبیز صادقی

فعال اقتصادی، کارشناس حوزه پولی، بانکی و سرمایه گذاری

کامبیز صادقی

فعال اقتصادی، کارشناس حوزه پولی، بانکی و سرمایه گذاری

کامبیز صادقی

تامین منابع مالی یعنی، مدیریت، ایجاد و مطالعه دربارة منابع مالی، امور بانکی، اعتبار، سرمایه گذاری، دارایی ها و بدهی ها که همگی، سیستم های مالی را تشکیل می دهند. به عبارتی دیگر تامین منابع مالی، به معنای تحقیق و مطالعة این ابزارهای مالی است.

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۹تیر

کامبیز صادقی
۲۵تیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، 25  تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی دو فوریت طرح الزام بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی به حذف سود و جرایم مضاعف از بدهی تسهیلات گیرندگان با 185 رأی موافق، 10 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 237 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

محمدحسین حسین زاده بحرینی در توضیح درخواست دو فوریت، گفت: این طرح جدید نیست با همین کیفیت پیش از این توسط شما نمایندگان تصویب شد و به شورای نگهبان ارسال شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس توضیح داد: در حال حاضر اقتصاد کشور به مشکلی مبتلا است در حالی که باید بعضی بانک ها پشتوانه تولید و تولیدکننده باشند و در مسیر رونق تولید جلوداری کنند، عملکردشان به گونه ای است که تولیدکنندگان مستاصل می شوند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بدهی های بانکی به دلیل نوع سود، جرایم و قراردادهای متوالی عملا غیرقابل پرداخت می شوند و هم مردم سردرگم خواهند بود و هم سرمایه های بانکی موهوم می شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در این زمینه مکاتباتی با مقام معظم رهبری، شورای نگهبان، بانک ها و بانک مرکزی داشته ایم و در واقع 90 درصد به تفاهم رسیده ایم. امیدواریم با این طرح بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، با تصویب دو فوریتی طرح الزام بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی به حذف سود و جرایم مضاعف از بدهی تسهیلات گیرندگان در صحن علنی این طرح خارج از دستور در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار می گیرد.

کامبیز صادقی
۲۲تیر

شرکت لیزینگ صنعت و معدن با مجوز رسمی بانک مرکزی، وابسته به بانک صنعت و معدن و دارای قدمتی بیش از 40 سال در کشور، در زمره خوشنام‌ترین شرکت‏های فعال عرصه لیزینگ کشور بوده و با امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب، کادر فنی با تجربه و پوشش 14 گانه شعب در مراکز استان‏ها، در ارائه کلیه خدمات لیزینگ در گسترة وسیعی از بخش‌های مختلف اقتصادی فعالیت دارد.


شرایط اعطاء تسهیلات در بخش لیزینگ عمومی/ برای دریافت کلیک کنید


شرایط اعطاء تسهیلات در بخش املاک و مستغلات اداری/ برای دریافت کلیک کنید


شرایط اعطاء تسهیلات در بخش لیزینگ خودرو کار/ برای دریافت کلیک کنید


شرایط اعطاء تسهیلات در بخش لیزینگ خودرو سواری/ برای دریافت کلیک کنید


.


کامبیز صادقی
۱۷تیر

بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی، دستورالعمل تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط سال ١٣٩٨ را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.




.


 

کامبیز صادقی
۰۴تیر

تصویبنامه هیات وزیران درخصوص آیین نامه نظام سنجش اعتبار ابلاغ شد.



.
کامبیز صادقی